2012-01-09
 15:11:19

New chapter coming soon

Jag (amanda) börjar på kapitel 19 nu.
Ni har varit duktiga på att kommentra, vänta och vi har även ett fett stort besöksrekord, igår hade vi 181 unika besökare. Ni är underbara som besöker och läser det vi skriver! Massa kärlek till er! Och eftersom ni är så underbara får ni ett extra långt / två ganska långa delar idag, roligt va ?
Ser att några av er har listat ut hur resten av killarna kommer in i novellen, så jag tänker avslöja det så att alla får reda på det.
Vad säger ni om jag säger xfactor ?
Medans ni väntar kan ni dregla lite på denna bild ;)


Nina
PUBLICERAT: 2012-01-09, 15:24:55

Så fiiiiiiiiiiina! Väntar på resten nu;)


Nora
PUBLICERAT: 2012-01-09, 16:07:18

Haha, då gissade jag rätt även om jag inte läste om kapitelena. ;)

Awesome novell! <3


Miriam
PUBLICERAT: 2012-01-09, 16:21:18

Ha ha! Missttänkte det;-) tack du är bäst <3


Jenni och Sara
PUBLICERAT: 2012-01-09, 17:59:09 | URL: http://alondonstory.blogg.se/

Åh! älskar novellen!

Vi har tävling på våran novell blogg nu. Var med och tävla om att själv få delta i våran novell! Klicka på länken för mer info! http://alondonstory.blogg.se/2012/january/tavling.html#comment

Kram! / www.alondonstory.blogg.se



Kommentera lovelys!

« Ditt namn Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!