2012-04-09
 19:15:26

What Makes You Beautiful - kapitel 29

Åh herregud! Plötsligt klarande allt, alla gånger Emma blängt på mig när jag pratat om Harry, hur hon kommit på att hon måste hämta något varje gång jag möter Harry i korridoren, allt fick en förklaring nu.

”Holly, talk with Emma when we get back. I’m sure everything will be fine!” sa Nicole och klappade tröstande på min arm.

“Yes, we need to solve this.” sa jag och lutade mitt huvud mot hennes axel. Jag tittade upp mot stjärnorna.

En duns avbröt en lång tystnad, jag kollade åt höger om mig där dunsen kommit ifrån, och såg att killarna hade kommit tillbaka.

”Are you guys freezing?” sa Harry och gav mig en puss på pannan.

”yes, please lit the fire now!” sa jag och Nicole i mun på varandra.

En kvart senare var brasan tänd och vi satt under filtarna och grillade marshmallows.  Jag njöt av känslan av att bara vara, jag kände mig fri och lycklig. Harry la sin arm kring min midja under filten och drog mig närmare sig. Han gav mig en puss på huvudet och jag kunde höra hur han drog in min doft. Jag lutade mitt huvud mot hans axel och en svag vindpust gjorde att jag kunde känna doften av hans parfym.

”I can’t be happier than I’m right now.” Viskade Harry i mitt öra.

”Not me either.” viskade jag tillbaka.

Harry reste sig upp och sträckte fram sin hand till mig.

”Come on, let’s go for a walk.”

Jag tog hans hand och vi började gå ner mot vattenbrynet. Sanden var mjuk och sval mot mina fötter, när vi kom fram till vattenkanten blev jag chockad över hur pass varmt vattnet fortfarande var.

En harkling ifrån Harry bröt tystaden mellan oss.

”Holly, it’s something I want to tell you.” Mitt hjärta började genast att slå i 210, vad var det han ville berätta? ”I’m gonna start in your music class after the holiday.”

”Seriously?! Oh my god Harry, it will be so fun.” Jag slängde mig runt hans hals och gav honom en stor kyss på munnen.

”It’s thanks you Holly! If you hadn’t moved to London, I wouldn’t have dare to sing, and I wouldn’t have met the girl of my dreams.”

Jag kände hur mina kinder fick en rödare ton och jag kände hur ett stort leende spreds  sig på mina läppar.

”And I wouldn’t have met the boy of my dreams.”

Han gav mig en mjuk kyss, en sådan kyss som fick fjärilarna i magen att bli galen och som fick mig att bli knäsvag.

Så här ville jag leva resten av mitt liv, kär lyckig och med Harry.


Ett ganska kort kapitel, men bättre än inget! Ska försöka skriva minst ett kapitel till i veckan, bra va? Jag hoppas ni har haft en bra påsk och ätit mycket godis!

/Amanda xxx


emma
PUBLICERAT: 2012-04-09, 21:52:42

skitbra!


Melissa
PUBLICERAT: 2012-04-09, 21:54:40 | URL: http://onedirectionernovell.blogg.se/

Awwie <3 Så bra! Längtar efter snacket mellan Emma & Holly, hoppas det blir bra mellan de ^^



Inget illa menat eller så, men skulle du inte kunna uppdatera lite oftare? Det var väl ett bra tag sen du skrev förra kapitlet (?). Jag kollar fortfarande efter uppdateringar därför att jag älskar storyn så mycket, men det skulle vara roligt om det kom oftare delar...

(=


ida
PUBLICERAT: 2012-04-09, 22:24:25


ida
PUBLICERAT: 2012-04-09, 22:25:17

Längtar till nästa kapitel!älskar din blogg!


alex
PUBLICERAT: 2012-04-10, 00:10:08 | URL: http://itsonlyonedirectiontomyheart.blogg.se/

Jätte bra , skynda med mera <33 xx


Nina
PUBLICERAT: 2012-04-10, 13:33:54

ÄNTLIGEN!! Snälla kan ni försöka uppdatera mera för att den är ju så bra och man vill bara ha mer!!


Emmy
PUBLICERAT: 2012-04-10, 17:25:07

JÄTTE KUL! :D

Älskar denna berättelse så sjukt mycket! <3


snopp
PUBLICERAT: 2012-04-11, 16:53:09 | URL: http://www.1dnovellen.devote.se/

hey , jag diggar verkligen novellen, jätte bra , det skulle vara jätte snällt om du kunde länka

mina kompisars novell :) ?

http://www.1dnovellen.devote.se/


m
PUBLICERAT: 2012-04-11, 22:55:32

Hittade eran blogg just och den är super bra! Jag har letat jätte mycket efter en bra 1d novell, men det finns typ inga :o men nu verkar det som jag har hittat en..... ;D <3


Emma
PUBLICERAT: 2012-04-13, 01:05:46 | URL: http://1dnoveller.bloggplatsen.se

Åh så bra! :D

Du skriver jättebra! :)

Längtar till nästa kapitel!



Hoppas att du har haft en bra påsk du med ;)


emilia
PUBLICERAT: 2012-04-19, 21:38:36 | URL: http://emiliasaliba.blogg.se/

jätte bra! men när kommer nästa kapitel upp :)


Amira !
PUBLICERAT: 2012-04-20, 20:54:29

ASSÅ DU ÄR SÅ JÄVLA FUCKING UNDERBAR! ÄLSKAR DIN NOVELL! RYSER U HELA KROPPEN NÄR JAG LÄSER DEN!



men du suger på att uppdatera nu :( lägg ut en miljon idag så e jag nöjd <3 puss puss


erika
PUBLICERAT: 2012-04-21, 18:24:10

Vill du köra ett länkbyte? Skulle vara jättesnällt om du ville! :)


Anonym
PUBLICERAT: 2012-04-22, 19:55:23

ni skriver så sjukt bra och det e därför man tjatar men kan inte ni uppdatera? det var vell ett kapitel i veckan och den här veckan har vi infe fått något....... :(


L
PUBLICERAT: 2012-04-23, 18:48:27 | URL: http://lillanovellen.blogg.se/

Kom igen!! Skriv mer!! ÄLSKAR DEN!!


emma
PUBLICERAT: 2012-04-25, 14:48:43

skit bra!



Kommentera lovelys!

« Ditt namn Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!