2012-07-26
 19:49:09

To all of you

Till er läsare som fortfarande tittar in varje dag, i love you. Tack för att ni stannar. Jag vill därför vara ärlig emot er, så att ni vet hur det ligger till. Jag har tänkt att ta en paus, se om jag får tillbaka skrivlusten, sedan får vi se hur det blir.
 
Om någon av er är pretty little liars fans, titta in på www.pllsverige.blogg.se där jag för tillfället bloggar. Det skulle verkligen uppskattas! Så det är där ni hittar mig från och med nu. Tack för att ni läste detta.
 
Puss Emma xx.


Lilly
PUBLICERAT: 2012-11-07, 22:18:08

Ni kanske inte kommer se detta, men jag ville bara säga att jag verkligen saknar eran fanfic. Den är definitivt den bästa jag läst evaaah hahah men jag tittar in nästan varje dag för att se om ni har fått tillbaka skrivlusten. Hoppas att ni gör det...



Kommentera lovelys!

« Ditt namn Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!