2012-04-26
 19:27:20

What Makes You Beautiful - kapitel 30

Harry och jag började att gå tillbaka emot Nicole och Sean som satt hopkurade under en filt intill elden.


Jag slog mig ned i den ännu varma sanden med benen i kors och Harry la sin arm runt mig. Jag blundade och lutade mitt huvud mot hans bröst och andades in hans underbara doft som fick mig att glömma bort allt runtomkring mig. Att
glömma bort om Emmas känslor för Harry. Att glömma bort att rektorn kommer skälla ut oss imorgon. Det kändes så bra att sitta där och lyssna till hans lugna andetag och inte låtsas om alla problem.

"Guys..this is kind of boring"

Nicole spräckte min lilla rosa harry-bubbla och jag kom tillbaka till verkligheten. Jag kunde inte låta bli att flina åt hennes kommentar, så typiskt henne.

"Well there isnt very much things to do here.."

Sa jag och tittade mig menande omkring på den ödsliga stranden.

"We could always go skinnydipping"

Sa Harry och log sitt cheeky leende.

"You wish!"

Sa jag och Nicole i munnen på varandra och skrattade.

"No? We'll see about that.."

Harry tittade på Sean och de blinkade till varandra. Jag hann knappt tänka innan Harry hade bärt upp mig i sina händer och Sean gjort detsamma med Nicole, jag hörde ett skrik ifrån hennes sida och killarna började springa mot vattnet.

"Harry, no. No no no no."

Jag gav ifrån mig ett tjut och drog upp fötterna emot mig för att undvika vattnet som vi nu stod i, tittade beende på Harry som om att det faktiskt skulle få honom att sluta. Just som jag trodde att han skulle kasta i mig så böjde han sig och kysste mig mjukt, kyssen avbröts tvärt när jag inte längre hade Harrys varma armar som höll i mig utan kände hur vattnet omfamnade min kropp.

"Omg I hate you!"

Sa jag och skrattade så fort jag kommit upp till ytan. Jag försökte gå men eftersom att kläderna klibbat fast sig vid kroppen och blivit tunga av allt vatten liknade min gång nog mer av en efterbliven-ko style.

Harry och Sean stod och skrattade i vattenbrynet och jag började springa emot Harry.

" You are so dead!"

Jag drog tag i honom och puttade skrattande ned honom i vattnet, det jag inte räknat med var att han skulle dra ner mig också, vilket han då gjorde. Jag landade ovanpå honom i vattnet och han släppte taget om min tröja som han använt för att dra ner mig med . Han stoppade försiktigt in lite av mitt hår bakom mitt öra och log med sina ögon på det sättet jag älskade. Hans bet lekfullt i min underläpp och kysste mig mjukt. Fjärilarna satte igång igen. Jag kunde höra Nicole fnittra, men det var så lågt att jag knappt hörde henne. Hon var utanför min rosa bubbla nu, här var det bara jag och Harry. Harry och jag.



såg det här i utkastet och jag antar att det är Emma som har skrivit det!


emma
PUBLICERAT: 2012-04-27, 13:24:05

omg, så bra!


emma
PUBLICERAT: 2012-04-27, 15:51:26

Skit bra! :D


Emma
PUBLICERAT: 2012-04-27, 17:33:15 | URL: http://1dnoveller.bloggplatsen.se

Gooosh så bra! ;D

Så romantiskt där i vattnet och hela fadderuttan! Haha :)

Älskar er novell!


Anonym
PUBLICERAT: 2012-04-27, 17:52:06

BRA!


Julia Ekedahl
PUBLICERAT: 2012-04-28, 14:52:09

Så hinla gulligt och bra! <3


L
PUBLICERAT: 2012-04-30, 00:50:59 | URL: http://lillanovellen.blogg.se/

Äntligen en del!!! Bättre ön inget! Love <3


alex
PUBLICERAT: 2012-05-01, 22:12:14 | URL: http://alexlove.blogg.se/


alex
PUBLICERAT: 2012-05-01, 22:14:22 | URL: http://itsonlyonedirectiontomyheart.blogg.se/

Skiiiiit bra !!,snälla skriv oftare och mer !,:) och kan inte vi ha ett länkbyte ? Pls ! Xx


Bella
PUBLICERAT: 2012-05-03, 19:35:58 | URL: http://onednovell.blogg.se/

Hej, jag har en novellblogg om pojkbandet One Direction och har precis börjat skriva på min fjärde novell :) skulle vara kul om du tittade förbi :) http://onednovell.blogg.se Älskar din blogg xx


Moa
PUBLICERAT: 2012-05-06, 13:50:24

Älskar't!


Anonym
PUBLICERAT: 2012-05-13, 11:13:37

Ohh gush dina noveller är as grymma

Du är bara såååå bäst

PS äslskar din blogg



Kommentera lovelys!

« Ditt namn Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!