2011-10-14
 18:13:42

Ny Design

Gjorde en ny design lite snabbt, och för er som undrar så kommer jag att försöka att få upp kapitel 3 ikväll. förlåt förlåt för den dåliga uppdateringen men som sagt så går skolan före bloggen. Jag kan lova er att det kommer att vara dubbelt så bra uppdatering hedan efter! Tack för att ni är så tålmodiga :)
Kommentera gärna vad ni tycker om designen, och peppa mig att skriva ett extra långt kapitel ikväll?
Och just det. Jag har börjat att göra gratis headers, 1D relaterade alltså. Om du är intresserad mejla mig vad du vill ha med, kan även göra enkla designer. Det är bara att fråga om det ni vill ha. Mejl:
[email protected]


Moa:)
PUBLICERAT: 2011-10-14, 18:24:16

Skitsnygg design!!


linn
PUBLICERAT: 2011-10-14, 18:47:30

ÅÅÅHHH SNÄLLA !!!


Anonym
PUBLICERAT: 2011-10-14, 21:04:37

jättefiiin design!!!! mer update hihhihi



Kommentera lovelys!

« Ditt namn Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!