2011-12-22
 17:24:04

Viktigt

Det är jättemånga som klagat över att jag inte uppdaterat, och jag ber om ursäkt för det. Jag tror att jag skulle behöva någon till som kan hjälpa till att skriva här på bloggen. Det kommer då definitivt att bli bättre uppdatering.
Om du är bra på att skriva, och kan skriva minst ett kapitel i veckan, mejla mig:
- Namn
- Vart du bor
- Ålder
Detta är inte nödvändigt om du absoulut inte vill. Sedan skicka med ett förslag på nästa kapitel som du själv skrivit, alltså en fortsättning på förra kapitlet.
Det är utifrån ditt "kapitel" som jag avgör vem/vilka som kommer att få blogga här med mig. Var inte rädda för att mejla, desto fler som gör det, desto snabbare kommer jag igång med skrivandet igen.
Och förlåt förlåt förlåt igen. Hoppas att detta går bra för er :)
MAIL: [email protected]



Kommentera lovelys!

« Ditt namn Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!