2011-12-26
 17:53:33

Presentation

Tänkte att jag skulle hälsa på er och presentera mig själv. Kanske kan va kul att veta vem som egentligen skriver ;)
Jag heter som sagt Amanda, jag är 15 år och jag bor i norrköping, så jag pratar så där underbart mycket östgötska...;)
Jag är givetvis ett huge one direction fan, världens bästa killar :')
Om dagarna så går jag i skolan (no shit sherlock) och när jag inte går i skolan så pluggar jag, kul liv!
Jag gillar givetvis att skriva, det är en hemlig passion jag har.
That's me i en kort liten sammanfattning.
VI HÅLLER FÖR TILLFÄLLET PÅ ATT SKRIVA EN EXTRA LÅNG DEL TILL ER! Vet inte riktigt när den kommer upp, det kan bli ikväll, det kan bli imorgon.
Vill även tacka för alla söta kommentarer, de värmer!
/ Amanda xx


Ellen
PUBLICERAT: 2011-12-26, 19:26:15

"no shit sherlock" haha var det bästa uttrycket(stavning?)jag har hört på länge! Haha XD



Du låter som en väldigt härlig person måste jag säga!:)


Ellen
PUBLICERAT: 2011-12-26, 20:31:59

Snälla lägg upp ikväll plz!:)


Anonym
PUBLICERAT: 2011-12-27, 14:41:19

Jag pratar också östgötska, kommer från Linköping:)

det är bra att du hjälper till med skrivningen det går snabbare då:P



Kommentera lovelys!

« Ditt namn Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!