2011-12-06
 16:32:41

Idetorka

Har försökt att börja på nästa kapitel men, det har fastnat på det här med "hämden", och då undrar jag om ni bloggläsare kanske kan komma med lite tips? Alltså vad de ska göra som hämd. Var inte blyga nu, desto fler kommentarer, desto snabbare får ni kapitlet!
Tack för att ni väntat, kommer att skriva ett lite längre kapitel den här gången som tack! :)


Sara
PUBLICERAT: 2011-12-06, 19:18:20

Att hon får Harry blir kär i henne och krossar sedan hans hjärta. Haha! Nejmen vet inte. <3


Anonym
PUBLICERAT: 2011-12-06, 19:28:42

att hon ignorerar harry till högsta pris, och att det får harry mera intresserad i henne, men han försöker ta kontakt med henne, men han måste hålla de hemligt för sitt rykte inte ska ryka. och för ''tjejen'' glömt bort namnet på henne :P bli det svårare att hålla sig borta från harry, tillslut börjar dom träffas i hemlighet, och det går SAKTA imellan dom, men att vissa sting på kärlek uppvisas, och tillslut säger harry sin hemlighet 'att han sjunger' tjejen uppmuntar honom till att söka till xfactor, men harrys kompisar lyckas få reda på att han och tjejn träffas, så blir harry skit elak imot tjejn igen, och det är då hämnden kommer in, Hon berättar om harrys lilla hemliget, att han sjunger. Hoppas du förstod hur jag menade:P det skulle vara fett kul om det typ blir sådär, inte i ett och samma kapitel, men om man drar ut på det :) Bara ett förslag


....
PUBLICERAT: 2011-12-06, 20:52:31

ooh, jag gillar idén som någon utan namn skrev ovanför mig... den med att hon ska ignorera typ.

men också att hon typ lyckas sätta dit den andra tjejen, hon som harry är med.

och kan inte typ harry sjunga för holly? alltså typ väcka henne mitt i natten (ringa henne) och be henne komma ner till skolgården. där sjunger han för henne. sen så typ får de inte vara ute eftersom det är vardag och alla ska sova. så får de typ gömma sig från nattvakterna och något sånt.

eller jag vet egentligen inte, jag bara slänger ut mig något... hoppas det var till någon hjälp.

jag vill bara ha nya kapitel <3


:D
PUBLICERAT: 2011-12-07, 13:09:10

De kanske kan smita in i den andra tjejens rum som hälde milkshake över Holly och typ ta hennes dagbok/ mobil och typ sätta upp lappar från hennes dagbok eller sms över hela skolan?



Jag vet inte men du kanske får insperation från filmen mean girl?


Malin
PUBLICERAT: 2011-12-07, 16:30:38

Jag gillar iden den första personen utan namn skrev:P

Att hon ignorerar honom o han blir mer intresserad.Och att de träffas i hemlighet.Fast hon ignorerar honom ett tag innan han typ smiter in för att träffa henne elr något:P Men jag tycker också att hon ska hämnas på den elaka tjejen. Vet dock inte hur så...;)


Nea
PUBLICERAT: 2011-12-07, 18:05:41 | URL: http://biebernovellen.blogg.se/

Jag vet inte om du fick min fråga innan.. Men skulle du vilja vara med i min novell? Jag har två stycken. Just Like A Dream - handlar om Justin för det mesta.

Stratford Friends 4 ever - handlar mest om Ryan, Chaz, Nolan osv men lite Justin. Du kan läsa igenom båda och sedan välja vilken av dom + vad du vill ha för roll. Skulle vara jättekul :-D utbyte mot att jag får en roll i din novell? :-) typ som Harrys lillasyster eller något? :-) hör av dig i en kommentar så jag vet att du fattar vad jag menar. Kram - älskar din novell.

//Nea


Isabelle
PUBLICERAT: 2011-12-07, 19:50:51 | URL: http://thesmallworld.blogg.se/

Jag tycker den första ideén om att hon ignorerar henne är riktigt bra':) läs gärna min!:)


Anonym
PUBLICERAT: 2011-12-09, 15:17:18

Kom igen ny skriv skriv skriv jätte bra!


Anonym
PUBLICERAT: 2011-12-11, 16:52:05 | URL: http://stylesstory.blogg.se/

Du är gryyyym på att skriva!



testläs gärna min också -----> www.stylesstory.blogg.se :)


....
PUBLICERAT: 2011-12-11, 18:15:28

har du sett Wild Child?

kanske kan få några idéer därifrån isåfall .



give us more, i can't hold myself for much more longer.


Malin
PUBLICERAT: 2011-12-11, 22:49:36

Hon ignorerar Harry, han vill ha henne, försöker få det att se ut som en slump att de stötter på varandra hela tiden. Hon slutar ignorera honom och de börjar träffas i hemlighet.

Sen hämnas hon och rumskompisarna på den jobbiga tjejen (jag inte mins var hon heter) De kan typ... okej jag har ingen anning men skriver igen om jag kommer på något;)

Ge inte up bara jag älskar att läsa din novel


Lilla Jag...
PUBLICERAT: 2011-12-15, 22:26:53 | URL: http://onetimestory.bloggplatsen.se

Fortsätt skriva det är skit bra!!! =)


Anonym
PUBLICERAT: 2011-12-16, 03:04:13

mera nu, seriöst.. orkar inte vänta i typ en månad på att få ett halvkort inlägg. (inget illa menat) Du måste tåla kritik.. Jag och 11 andra har skickat in ideer, Så något utav det måste väl ha ispererat dig till att skriva? Eller? iallafall, Ett tips, Uppdatera mera! Jag vet mycket väl att man inte alltid har tid, me det kommer alltid ungefär 2-3 gånger under en vecka, sen på helger, när man kan uppdatera, jag vet det, eftersom jag också har en novell blogg, Och jag skulle kämmas rumpan av mig, om jag inte uppdaterade på jättelänge och gjorde mina läsare besvikna.. Aja,det är bara lite kritik, fortfarande inget illa menat.. :)


Anonym
PUBLICERAT: 2011-12-16, 03:05:21

skämmas* menar jag :P


•·•·SOCKERLOLLO·•·•
PUBLICERAT: 2011-12-16, 07:38:18 | URL: http://sockerlollo.blogg.se/

följas via bloglovin?


Anonym
PUBLICERAT: 2011-12-17, 22:11:24

Inte för att vara elak eller något men jag håller med. Kan du inte lägga up ett till. Asså hellre färre korta en jätte få längre. Annars är det man läst så långt bra:)


One Direction diary
PUBLICERAT: 2011-12-19, 17:48:19 | URL: http://onedirectiondiary.blogg.se/

Hoppas du kommer på någon idé snart. Kolla gärna in vår nystartade novellblogg om One Direction så får du kanske mer idéer :) Kram


Anonym
PUBLICERAT: 2011-12-21, 15:08:04

i början hade du många fler komentarer du måste verkligen börja updatera oftare!



Kommentera lovelys!

« Ditt namn Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!